MÁME NOVÉ TELEFONNÍ ČÍSLO NA EVIDENCI OBYVATEL A ODPADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ: 608 191 049

Veřejná výzva

Události

Veřejná výzva - referent administrátor projektů

VEŘEJNÁ  VÝZVA

V souladu s ustanovením § 6 zákona č. 312/20002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen zákon),

vyhlašuji

veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa REFERENT – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ

MÍSTO VÝKONU PRÁCE:

Obecní úřad Mukařov, Příčná 11, 251 62 Mukařov

 NÁPLŇ PRÁCE :

  • administrace dotačních i nedotačních projektů
  • administrace veřejných zakázek
  • zajišťování komunikace s nadřízenými úřady, dotčenými orgány a dalšími účastníky stavebních řízení
  • koordinace projektů
  • zajišťování povinné publicity

PRACOVNÍ ÚVAZEK:

Plný pracovní úvazek na dobu neurčitou, 3 měsíční zkušební doba, nástup od 2.9. 2024, nebo dohodou

PŘEDPOKLADY K UZAVŘENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU dle §4 zákona 312/2002 Sb.:

Referentem se může stát fyzická osoba, která je občanem české republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ustanovení §4 odst. 2 uvedeného zákona, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon práce stanovené zvláštním předpisem

 JINÉ POŽADAVKY PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU ODPOVÍDAJÍCÍ POVAZE PRACOVNÍ ČINNOSTI, KTEROU MÁ ZÁJEMCE VYKONÁVAT:

  • vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (vzdělání stavebního směru výhodou)
  • aktivní znalost práce na PC (kancelářský software)
  • aktivní přístup k práci
  • zodpovědnost, odolnost vůči stresu
  • dobré komunikační schopnosti
  • praxe ve veřejné správě se zaměřením na správní řízení vítána
  • výhodou zkušenosti s přípravou a administrací dotačních projektů a koordinací stavebního řízení

 NABÍZÍME:            

  • 8. platová třída (v případě středoškolského vzdělání), 9. platová třída (v případě vysokoškolského vzdělání) - dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších změn a předpisů.
  • Platový stupeň bude stanoven dle kvalifikace a započitatelné délky dosavadní odborné praxe (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
  • Osobní ohodnocení
  • Stravenky
  • Příspěvek na důchodové pojištění
  • Flexibilní pracovní doba

 PŘIHLÁŠKA ZÁJEMCE MUSÍ OBSAHOVAT TYTO NÁLEŽITOSTI:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení,
  • e-mailové spojení.

 K PŘIHLÁŠCE PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU JE NUTNO DOLOŽIT:

  • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • doklad o zdravotní způsobilosti (čestné prohlášení)
  • na samostatném listě podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku uchazeče k pracovnímu poměru beru na vědomí, ve smyslu obecného nařízení EU2016/679 GDPR, že mé osobní údaje budou zpracovány pro účel výběru zaměstnance a uchovány po dobu jeho archivace. Jméno/a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis.

LHŮTA A ADRESA PRO PODÁNÍ A ZASLÁNÍ PŘIHLÁŠEK:

Přihlášky je nutno zaslat nebo osobně doručit na adresu: Obecní úřad Mukařov, Příčná 11, 251 62 Mukařov,  nejpozději do 22.7.2024, 16.00 hod.

V elektronické podobě lze zaslat přihlášku prostřednictvím datové schránky v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.

 Hana Zákoucká, starostka obce

Zveřejněno: 02.07.2024
Upraveno: 02.07.2024
nahoru