Veřejná výzva - referent administrátor projektů
VEŘEJNÁ VÝZVA
V souladu s ustanovením § 6 zákona č. 312/20002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen zákon),
vyhlašuji
veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa REFERENT – ADMINISTRÁTOR PROJEKTŮ
MÍSTO VÝKONU PRÁCE:
Obecní úřad Mukařov, Příčná 11, 251 62 Mukařov
NÁPLŇ PRÁCE :
- administrace dotačních i nedotačních projektů
- administrace veřejných zakázek
- zajišťování komunikace s nadřízenými úřady, dotčenými orgány a dalšími účastníky stavebních řízení
- koordinace projektů
- zajišťování povinné publicity
PRACOVNÍ ÚVAZEK:
Plný pracovní úvazek na dobu neurčitou, 3 měsíční zkušební doba, nástup od 2.9. 2024, nebo dohodou
PŘEDPOKLADY K UZAVŘENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU dle §4 zákona 312/2002 Sb.:
Referentem se může stát fyzická osoba, která je občanem české republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ustanovení §4 odst. 2 uvedeného zákona, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon práce stanovené zvláštním předpisem
JINÉ POŽADAVKY PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU ODPOVÍDAJÍCÍ POVAZE PRACOVNÍ ČINNOSTI, KTEROU MÁ ZÁJEMCE VYKONÁVAT:
- vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (vzdělání stavebního směru výhodou)
- aktivní znalost práce na PC (kancelářský software)
- aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, odolnost vůči stresu
- dobré komunikační schopnosti
- praxe ve veřejné správě se zaměřením na správní řízení vítána
- výhodou zkušenosti s přípravou a administrací dotačních projektů a koordinací stavebního řízení
NABÍZÍME:
- 8. platová třída (v případě středoškolského vzdělání), 9. platová třída (v případě vysokoškolského vzdělání) - dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších změn a předpisů.
- Platový stupeň bude stanoven dle kvalifikace a započitatelné délky dosavadní odborné praxe (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
- Osobní ohodnocení
- Stravenky
- Příspěvek na důchodové pojištění
- Flexibilní pracovní doba
PŘIHLÁŠKA ZÁJEMCE MUSÍ OBSAHOVAT TYTO NÁLEŽITOSTI:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
K PŘIHLÁŠCE PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU JE NUTNO DOLOŽIT:
- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- doklad o zdravotní způsobilosti (čestné prohlášení)
- na samostatném listě podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku uchazeče k pracovnímu poměru beru na vědomí, ve smyslu obecného nařízení EU2016/679 GDPR, že mé osobní údaje budou zpracovány pro účel výběru zaměstnance a uchovány po dobu jeho archivace. Jméno/a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis.
LHŮTA A ADRESA PRO PODÁNÍ A ZASLÁNÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášky je nutno zaslat nebo osobně doručit na adresu: Obecní úřad Mukařov, Příčná 11, 251 62 Mukařov, nejpozději do 22.7.2024, 16.00 hod.
V elektronické podobě lze zaslat přihlášku prostřednictvím datové schránky v souladu se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.
Hana Zákoucká, starostka obce
Upraveno: 02.07.2024